Mietin tässä tänä aamuna sitä kuka ja mikä on minun suurin rakkauteni!mietin mitä rakkauksia ihmisillä voi olla...Joitakin ajatuksia nousi mieleen eli joillakin s on puoliso,joku ihastus,tähdet,luonto,eläimet jne...Minä hämmästyin kun ensimmäisenä minunkin mieleeni naimisissa olevana nousi mielee Jeesus!

Siis se on minun sydämeltäni jo paljon!Niin kauan olen pelännyt rakastaa Jeesusta.olen pelännyt antaa kaikkeni...Vaikka olen hokenut Jeesus saat kaikkeni,olet Jeesus kaikkeni,sua rakastan Jeesus...En ole kuitenkaan tarkoittanut sitä 100%...Näin vaan on ollut...

Tänään se isä tuli sydämestä!Mä rakastan sua ja olet mun elämäni rakkaus Jeesus!!!

Se on prosessi...mikää ei tapahdu sydämessämme hetkessä,olemme niin rikki,olemme niin vajaita ihmisiä...

Silti me olemme JUMALAN ELÄMÄN RAKKAUS!JUURI SINÄ!!!OLET USKOSSA TAI ET JUMALA SANOO "SINÄ OLET ELÄMÄNI RAKKAUS" sillä JOH.3:16 sen todistaa!Sitä raamatun paikkaakin on kirjoitettu oviin ja aiton vierille ja Julistettu,mutta tänään se syttyi elämään...minussa!