Olo alkaa helpottaa isi otti taas syliin ja kosketti mun pientä sydäntä!

Jotkut luulee ihan oikeesti,että kun ihminen tulee uskoon niin sitä liikkuu koko ajan jossain ihme hurmoksessa kokemati ja näkemäti mitää todellisuudesta!

Tosi on,että uskovan todellisuus on toista kuin ei uskovan,mutta mekin olemme ihmisiä koemme ja näemme asioita samalla tavalla.Meillä on vain toivo lisänä joka on Jumalan isän kohtaaminen.Jumala tulee oikeesti ihan omasta halustaan ja kohtaa meidän tunteet ja kivut ja mitä parasta se koskettaa ja helpottaa!

Mulla ei oikeesti oo enään mikään kauheen paha olo,ihan hyvä fiilis nyt.lämmittelen saunaa kohta ja odotan kun kaveri tulee meille...Sen linkku muuten lähti justiinsa:)...Se on siis kohta täällä...=)...

Huomena keuruulle ja oikeestaan elämä on ihan kivaa ja ilostakin joskus...

Jumala ei oo nyt viime päivinä kauheesti avannut mulle mitään erikoista sellasta syvällistä.olen ns.prosessissa jossa Jumala luotaa mun sydäntä...Oon lepovaiheessa jossa saan olla omine juttuineni ja kipuineni iskän sylissä...Jumala haluaa muuttaa uskovaa hänen kaltaisuuteensa,mutta se on prosessin omainen juttu...Siitä voisinkin Jussin jälkeen kertoilla...Joten HYVÄÄ JUSSIA!